[wpseo_breadcrumb]
۶ دقیقه
هزینه عمل تنگ كردن واژن در سال  1402

هزینه عمل تنگ كردن واژن در سال  1402

آنچه می خوانید...

از جمله مشکلاتی که بیشتر زنان با آن مواجه اند، شل شدن و گشادی واژن است. به همین علت تنگ کردن واژن یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی زنان است. چون این عمل بجز اینکه ظاهر واژن و اعتماد  به نفس زنان را بیشتر می کند می تواند به بهبود روابط جنسی نیز کمک کند و بسیار تاثیرگذار باشد. بعد از زایمان و یا بالا رفتن سن، بیشتر زنان دچار سستی واژن شده و این مشکل به دلیل کشیدگی بافت ها و جدا شدن عضلات واژن بوجود می آید.

این مشکل یقینا موجب اختلال در عملکرد جنسی هم می شود. بخاطر مهم بودن این مسئله در روابط جنسی ما امروز قصد داریم در ادامه به درمان گشادی واژن با شیوه های جراحی و غیرجراحی و هزینه هایش بپردازیم. از دیگر راه های زیبا سازی و جوان سازی واژن بانوان می توان از لابیاپلاستی نام برد.    

علت گشاد شدن واژن چیست؟

دلایل زیادی هستند که موجب شل شدن و گشاد شدن واژن می شوند، شایع ترین دلایل آن عبارتند از:

  • با بالا رفتن سن، بدن دچار تغییراتی از جمله چین و چروک و شلی پوست می شود، که واژن هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابر این، این تغییرات با گذر زمان موجب می شوند که واژن شل شده و استحکام خود را از دست بدهد.
  • علل ژنتیکی
  • داشتن زایمان های طبیعی متعدد
  • داشتن تجربه زایمان چند قلویی
  • پاره شده پرینه واژن در حین زایمان طبیعی

گشاد شدن واژن چه عوارضی دارد؟

  • از مهم ترین عوارض گشادی واژن، می توان به نداشتن رضایت و لذت جنسی در حین رابطه جنسی برای هر دو طرف نام برد که در صورت اینکه درمان نشده باشد به تدریج اعتماد به نفس تان را از دست خواهید داد.  
  • گشاد شدن واژن تاثیر بسیار مهمی در زیبایی ظاهری واژن دارد که یقینا زیبا نبودن ظاهر واژن می تواند در روحیه بانوان تاثیر منفی بگذارد.  
  • گشاد شدن ناحیه ورودی واژن ممکن است علت ابتلا به خیلی از عفونت های واژینال و ترشحات واژن باشد.
  • واژن شل علاوه بر این می تواند برای خانم ها بسیار ناراحت کننده و شرم آور باشد و موجب وضعیت بی اختیاری ادراری شود. این زنان زمانی که دچار فشار روانی و استرس می شوند،  نشت ادرار دارند و نمی توانند ادرار خود را کنترل کنند.

روش های تنگ کردن واژن

شیوه های خیلی متفاوتی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که شامل روش های جراحی و غیر جراحی می شود.

تنگ کردن واژن با جراحی

شیوه های جراحی تنگ کردن واژن، شامل واژینوپلاستی و پرینورافی است که مطابق صلاحدید جراح و متخصص زنان، یکی از این دو روش  برای تنگ کردن واژن بکار می رود.

تفاوت واژینوپلاستی و پرینورافی چیست؟

در حقیقت واژن، همان طول کانال واژن است که بخش داخلی ناحیه تناسلی است. ولی پرینه بخش ورودی واژن است که فاصله میان واژن و مقعد است که به دلائل مختلف همانند ورزش های سنگین، داشتن یبوست، زایمان طبیعی و بالا رفتن سن امکان دارد واژن و یا پرینه دچار شل شدگی شوند.  

در عمل واژینوپلاستی تمامی طول کانال واژن ترمیم می شود و در حقیقت ترمیم عضلات لگنی انجام خواهد شد و یکی از موثرترین شیوه ها برای تنگ کردن واژن همین روش است. عمل واژینوپلاستی که تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی از ناحیه کمر و در بیمارستان انجام می گردد. ولی در پرینورافی عضلات ناحیه ورودی واژن به اضافه 2 تا 3سانتی متر از ابتدای واژن ترمیم خواهند شد. این عمل را می توانید با بی حسی موضعی  یا به صورت سرپایی و در داخل مطب انجام دهید.

در بیشتر مواقع می توان این دو عمل را بصورت همزمان هم انجام داد، ولی در بیمارانی که سابقه زایمان نداشته اند و کف واژن آن ها دچار مشکل نشده باشد، می توان فقط با پرینورافی برای درمان گشادی واژن استفاده کرد.

تنگ کردن واژن بدون جراحی

شیوه های تنگ کردن واژن، بدون جراحی عبارتند از تنگ کردن واژن با لیزر و تنگ کردن واژن با نخ. البته ذکر این نکته لازم است که تنگ کردن واژن با نخ چند سالی است که در مراکز معتبر و توسط بهترین پزشکان جراح واژن انجام نمی گردد؛ زیرا به علت نداشتن کیفیت و غیر استاندارد بودن نخ های وارداتی، ریسک بوجود آمدن عفونت خیلی زیاد است، این روش تنگ کردن واژن دائمی محسوب نمی شود و علاوه بر این، در این روش می توان بخش ورودی واژن را تنگ کرد، در نتیجه اگر قصد دارید واژن خود را با روش های غیر جراحی تنگ کردن ترمیم کنید، بهترین روش استفاده از لیزر است.

یکی از بهترین دستگاه های لیزر که در تمام دنیا برای جراحی های زیبایی واژن استفاده می شود لیزر ژولیت است.

زیرا در روش تنگ کردن واژن با لیزر، جراح زنان قادر است از ابتدا تا انتهای واژن را تنگ کرده و اگر از بهترین دستگاه های روز دنیا برای لیزر واژن استفاده کند، شیوه ای کاملا بی خطر و غیر تهاجمی است.

هزینه تنگ کردن واژن

یکی از سوالاتی که امکان دارد ذهن شما متقاضی عزیز را که قصد انجام عمل تنگ کردن واژن را دارید درگیر خود کرده باشد این است که هزینه عمل تنگ کردن واژن چقدر است؟

هزینه تنگ کردن واژن

در پاسخ باید بگوییم که در حقیقت با توجه به شرایط مختلف، هزینه تنگ کردن واژن هم متفاوت است، برای مثال هزینه تنگ کردن واژن با لیزر کمتر از هزینه تنگ کردن واژن با جراحی است. چون لیزر را می توان در مطب و بدون نیاز به بیهوشی انجام داد اما جراحی به مواد بی حسی و بیهوشی دارد و نتیجه آنکه هزینه بیشتری هم خواهد داشت.  

علاوه بر این، دیگر المان ها هم می تواند در هزینه تنگ کردن واژن موثر باشد، مانند تخصص پزشک، تجهیزات و دستگاه هایی که قرار است عمل تنگ کردن واژن را با آن انجام دهید، وضعیت بیمار و غیره.

در نتیجه اگر قصد دارید عمل تنگ کردن واژن را انجام دهید، در ابتدا باید به بهترین جراح تنگ کردن واژن مراجعه نمایید تا او با بررسی شرایط شما بهترین و کم هزینه ترین روش را به شما پیشنهاد دهد.  

چنانچه شما ساکن پایتخت هستید و قصد  انجام عمل تنگ کردن واژن در تهران را دارید، برای اطلاع از هزینه تنگ کردن واژن در تهران، توسط دکترهما پرند جراح و متخصص زنان می توانید با شماره 0212671486 تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۵ رای

دکتر هما پرند

متخصص زنان، زایمان، نازایی
جراح زیبایی زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *