[wpseo_breadcrumb]
۶ دقیقه
روش های سفید کردن واژن

روش های سفید کردن واژن

آنچه می خوانید...

بانوان جهت حفظ جذابیت های خود  به دنبال روش های مختلفی هستند. برخی از تلاش های بانوان برای حفظ زیبایی و تناسب اندام ممکن است از دیدگاه سایر اشخاص پنهان بماند. مواردی مانند آرایش صورت، رژیم غذایی و مدل مو ، تغییر رنگ مو و… را اطرافیان متوجه می شوند. ناحیه تناسلی در همه افراد به طور طبیعی از سایر اندام های بدن تیره تر است که البته می توان وجود فولیکول های ضخیم مو را نیز مزید بر علت دانست که بر تیره شدن این نایحه تاثیر گذار خواهد بود. اغلب بیشتر افراد برای سفید کردن این ناحیه در ابتدا به سراع روش های خانگی و استفاده از مواد طبیعی و یا کرم های موضعی می روند که در بیشتر موارد یا بسیار دیر پاسخ می دهد و یا در بسیاری از موارد اصلا تاثیرگذا نخواهد بود.

واژن یکی از حساس ترین و ظریف ترین بخش های بدن بانوان است. تیرگی واژن از جمله مواردی است که در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد و سبب ایجاد ظاهری نازیبا در این ناحیه می شود؛ همین مسئله در اعتماد به نفس خانم ها و همچنین در میزان کیفیت روابط جنسی آن ها بسیار موثر خواهد بود. علت تیرگی واژن هر چه که باشد، شاید به چشم اطرافیان نیاید اما سبب می شود که شخص در زمان مقاربت جنسی خجالت بکشد و اعتماد به نفس خود را از دست دهد. خوشبختانه امروزه روش های بسیاری در زمینه سفید کردن و روشن سازی واژن در علم پزشکی مطرح شده است که می تواند نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد.

لیزر مونالیزا تاچ

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ یکی از دستگاه های لیزری است که در زمینه پزشکی کاربردهای مختلفی دارد که یکی از مهم ترین و بهترین عملکرد های آن در زمینه واتنینگ واژن و یا همان سفید کردن واژن است. این روش، کاملا بدون درد و بسیار موثر است. وایتنینگ با لیزر مونالیزا تاچ نیازی به بی حسی نداشته و از جمله روش های غیر تهاجمی محسوب می شود. البته در صورت تشخیص پزشک و اگر فرد احساس ناراحتی داشته باشد می توان از کرم های بی حسی موضعی نیز استفاده نمود. نتیجه حاصل از استفاده از لیزر مونالیزا تاچ در سفید کردن واژن اثری طولانی مدت دارد و علاوه بر واژن حتی در سفید کردن ناحیه مقعد نیز از این دستگاه استفاده می شود.

لیزر مونالیزا تاچ در سفید کردن واژن بسیار موفق عمل کرده است. استفاده از لیزر مونالیزا تاچ سبب از بین رفتن رنگدانه های تیره در ناحیه واژن می شود و در نتیجه به سفید شدن و روشن شدن این ناحیه منجر می گردد. با لیزر مونالیزا می توان پوست را تازه کرد و بخش های که در واژن تیره می باشند را حذف نمود. از آنجا که سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا یک روش غیر تهاجمی با تاثیرگذاری بالا است در نتیجه معمولا بسیاری از افراد برای روشن کردن واژن از این روش استفاده می کنند.

سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی

در روش روشن سازی ناحیه تناسلی با تکنیک کربوکسی تراپی، هدف از بین بردن بافت های تیره رنگ در ناحیه واژن است. در این تکنیک با تزریق گاز CO2 طبیعی به پوست ناحیه تناسلی، سبب به9بود گردش خون و اکسیژن به این محل می شوند؛ این مسئله سبب تولید بیشتر کلاژن و از بین رفتن ملانین این ناحیه شده که در نهایت سبب روشن سازی و سفید شدن واژن می گردد.

دستگاه کربوکسی تراپی

مزایای استفاده از کربوکسی تراپی در روشن کردن واژن

  • تاثیر سریع با ماندگاری بالا: استفاده از روش کربوکسی تراپی در روشن سازی ناحیه تناسلی، هم در کوتاه ترین زمان تاثیرگذار است و هم نتیجه آن ماندگاری طولانی دارد. همچنین برای افزایش این اثرگذاری، می توان با تجویز پزشک از داروهای موضعی نیز استفاده نمود.
  • انجام سرپایی پروسه: استفاده از این روش نیازی به بستری شدن فرد ندارد و بلافاصله می تواند به خانه برود.
  • عدم نیاز به بی هوشی: سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی به بیهوشی نیاز ندارد.
  • عدم احساس درد در حین عمل: کربوکسی تراپی، واژن را بدون احساس کوچکترین دردی روشن می کند و تنها ممکن است کمی حرارت و گرما احساس کنید.
  • عدم وجود عوارض جانبی: نکته بسیار مهم در رابطه با این روش سفید کردن واژن این است که تا کنون هیچ عوارضی برای کربوکسی تراپی مشاهده نشده است و فرد با خیالی آسوده می تواند از این روش استفاده کند.

روش های خانگی سفید کردن واژن

صابون: بانوان برای سفید کردن واژن را به روش های مختلفی انجام می دهند. سفید کردن واژن که با صابون های مشخصی انجام می شود  با عوارضی همراه است. این عوارض سبب به هم خوردن PH واژن می شود و پس از مدتی سبب تیرگی بیشتر واژن می گردد.

کرم های موضعی: کرم های موضعی راه حل دیگری می باشد که بانوان برای سفید کردن واژن از آن استفاده می کنند. برخی از کرم های موضعی گیاهی می باشند و برخی دیگر شیمیایی می باشند. در برخی از اشخاص کرم های موضعی سبب ایجاد عوارض در شخص می شود . به همین دلیل توصیه نمی شود که از کرم های موضعی استفاده شود. برخی از کرم های موضعی حتی سبب تیره تر شدن واژن و دستگاه تناسلی می شود.

تخم مرغ: استفاده از سفیده تخم مرغ روشی سریع اما بدبو برای روشن و سفید کردن واژن است. برای این کار باید سفیده را آنقدر هم بزنید تا کف کند سپس روی نواحی تیره بگذارید تا کامل خشک شود. سپس با آب سرد بشویید.

لیمو: می توانید از لیموترش تازه به تنهایی و یا به صورت ترکیب لیمو و ماست، لیمو و زردچوبه،لیمو و عسل استفاده کنید.برای انجام این کار می توانید لیموها را برش زده و روی پوست واژن خود قرار دهید. و یا آب لیمو را با زردچوبه یا عسل مخلوط کرده تا به شکل خمیر دربیاید. سپس روی ناحیه واژن گذاشته و بعد از 15 الی 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.

جوش شیرین: متاسفانه برخی از مطالب غیرعلمی منتشر شده است با عنوان رفع تیرگی واژن با جوش شیرین که کاملا اشتباه است ، این دسته از مواد ممکن است در اشخاص حتی حساسیت شیمیایی ایجاد کند ، این روش ها نه تنها اثبات نشده اند بلکه سبب بدتر شدن پوست واژن هم می شوند.

آیا روش های خانگی در سفید کردن واژن موثر هستند؟!

این سوال نه تنها در زمینه سفید کردن ناحیه تناسلی بلکه در بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که آیا واقعا روش های خانگی تاثیرگذار هستند یا خیر. در پاسخ به این سوال باید گفت که روش های خانگی مسلما نسبت به روش های پزشکی ثابت شده تاثیر چندانی نخواهند داشت و یا در صورت تاثیرگذاری ممکن است زمان بسیار زیادی لازم باشد تا نتیجه مطلوب مشاهده شود. درنتیجه بهتر است که برای درمان هر بیماری و یا برای استفاده از روش های زیبایی اگر می خواهید که سریع تر به نتیجه مد نظرتان برسید با پزشک متخصص مشورت کرده و طبق دستورالعمل های وی اقدام نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دکتر هما پرند

متخصص زنان، زایمان، نازایی
جراح زیبایی زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *