[wpseo_breadcrumb]
۶ دقیقه
تزریق به نقطه g

تزریق ژل به نقطه G

آنچه می خوانید...

امروزه روش‌های مربوط به سلامت جنسی زنانه در حال افزایش است. به همین ترتیب تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های این روش‌ها افزایش می‌یابد. راهکار مناسبی که به خانم‌ها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را در داخل و خارج اتاق خواب بدست آورند، تزریق ژل به نقطه G است. هدف از تزریق ژل افزایش برانگیختگی و لذت جنسی است. این تزریق به ویژه برای بیماران آنورگاسمی مقاربتی (عدم توانايي در رسيدن به اوج لذت جنسي) بسیار مناسب است. با تزریق اسید هیالورونیک به نقطه جی، حجم و توانایی این ناحیه برای پاسخگویی به تحریکات جنسی افزایش می‌یابد. نتیجه تزریق داشتن یک زندگی عاشقانه رضایت بخش‌تر است.

آشنایی با نقطه G

ناحیه کوچکی به نام گروفنبرگ یا نقطه G حدود 2 تا 5 سانتی‌متر از دهانه واژن فاصله دارد و در دیواره بالایی واژن قرار گرفته است. نقطه G بخشی از ناحیه کلیتورال است. با تحریک بخشی از کلیتوریس، نقطه G هم تحریک می‌شود. پیدا کردن نقطه جی در بانوان کمی دشوار است. در صورت پیدا شدن و تحریک شدن این ناحیه، انزال در خانم‌ها رخ می‌دهد و در رسیدن به ارگاسم واژن تاثیرگذار است. به پشت دراز بکشید. در حالی که کف دست بالای واژن قرار دارد دو انگشت خود را روی واژن قرار داده و به سمت داخل حرکت دهید. با این حرکت بافت مجرای ادراری متورم می‌شود. این ناحیه متورم شده همان نقطه جی است. بعد از چند ثانیه در بعضی از خانم‌ها حس خوب بوجود می‌آید اما بعضی دیگر هیچ تفاوتی در احساس خود نمی‌بینند. بیشتر بخوانید: واکسن گارداسیل

آشنایی با نقطه G

دلایل بی‌میلی جنسی در خانم‌ها

بعضی از افراد ممکن است به دلیل آتروفی و خشکی واژن، یائسگی، اختلالات هورمونی، ایجاد درد هنگام نزدیکی، بالا رفتن سن و شلی و افتادگی واژن دچار بی‌میلی جنسی شوند. این بی‌میلی مخصوصا اگر طولانی شود، رابطه زناشویی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اگر دوست دارید رضایت جنسی خود را بهبود ببخشید و از رابطه جنسی خود لذت ببرید، تزریق ژل به نقطه G را امتحان کنید.

نحوه تزریق ژل به نقطه G

تزریق G (G-Shot) که به تقویت نقطه جی هم شناخته می‌شود، تزریقی است که اندازه و ضخامت نقطه جی را افزایش می‌دهد. این تزریق از فرمولی تشکیل شده است که حاوی اسید هیالورونیک می‌باشد و شبیه به تزریقاتی است که برای حجیم کردن لب‌ها و صاف کردن چین و چروک بکار می‌رود.

  تزریق اسید هیالورونیک باعث تحریک جریان خون و بافت جدید می‌شود. با بزرگتر شدن نقطه G، به راحتی می‌توان آن را پیدا کرد که این باعث افزایش حساسیت جنسی و لذت جنسی است. تزریق ژل به نقطه G ممکن است همزمان با روش‌های جوانسازی واژن مانند لایباپلاستی انجام شود.

برای تزریق فرد در حالت پاپ اسمیر قرار می‌گیرد و پزشک یک اسپکولوم را در واژن قرار می‌دهد. سپس یک داروی بی‌حسی موضعی به نقطه جی تزریق می‌شود تا مخاط را بی‌حس کند. در نهایت تزریق ژل انجام می‌شود. معمولا میزان ژل مورد نیاز برای تزریق در نقطه جی 1.5 تا 2.5 سی سی ژل است. پس از تزریق باید پری در این ناحیه احساس شود. پس از تزریق نیازی به استراحت یا پانسمان نیست. زمان تزریق حدود 15 الی 20 دقیقه طول می‌کشد.

موادی که جهت تزریق ژل به نقطه G استفاده می‌شود، سه دسته هستند.

  • ژل موقت تقویت کننده نقطه جی پس از 3 ماه الی 1 سال خاصیت خود را از دست می‌دهند.
  • ژل نیمه موقت تقویت کننده نقطه جی بین 2 الی 5 سال خاصیت خود را حفظ می‌کنند و توسط وزارت بهداشت تایید شده است.
  • ژل دائم تقویت کننده نقطه جی هم 5 سال ماندگاری دارند ولی مورد تایید وزارت بهداشت نیستند.

مزایای تزریق ژل به نقطه G

87 درصد از خانم‌هایی که این روش را انجام داده‌اند می‌گویند که زندگی جنسی آنها با ارگاسم‌های متعدد و سطوح رضایت بالا افزایش یافته است. به طورکلی مزایای تزریق فیلر به جی اسپات شامل موارد زیر است:

  • ارگاسم قوی‌تر و مکرر
  • افزایش میل جنسی
  • افزایش روانکاری طبیعی
  • افزایش توانایی برای ارگاسم واژینال
  • افزایش اعتماد به نفس در خانم‌ها
  • کاهش یا برگشت کامل بی‌اختیاری ادرار

چه افرادی نباید تزریق ژل را انجام دهند؟

بعضی از افراد نمی‌توانند از تزریق ژل به واژن استفاده کنند.

  • بانوانی که در دوران شیردهی یا بارداری هستند.
  • افرادی که عادت ماهانه منظم ندارند و به اختلال خونریزی دچار هستند.
  • افرادی که در شش ماه گذشته قرص راکوتان مصرف کرده‌اند. راکوتان دارویی است که برای مشکلات پوستی نظیر جوش و آکنه تجویز می‌شود.
  • افرادی که به هیالورونید حساسیت دارند.
  • کسانی که هرگز ارگاسم را بدلیل تجربه اولیه و کمبود دانش تجربه نکرده‌اند.
چه افرادی نباید تزریق ژل را انجام دهند؟

عوارض تزریق ژل به نقطه G

اگرچه تزریق ژل ساده است اما نیاز به تجربه و دانش کافی هم دارد. گاهی اوقات ممکن است عواقب ناخواسته‌ای رخ دهد. این موارد عبارتند از: حساسیت بیش از اندازه، عفونت دستگاه ادراری، ناتوانی در دفع ادرار، تشکیل فیستول (ارتباط و اتصال غیر طبیعی بین دو بافت)، عفونت و ایجاد زخم. پس از تزریق مقدار کمی خونریزی و ترشحات واژن هم انتظار می‌رود.

توجه داشته باشید که در صورتی که تزریق ژل به نقطه G توسط جراح زیبایی زنان انجام شود با کمترین عوارض و در موارد زیاد بدون عوارض است.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به نقطه G

– از یک هفته پیش از تزریق، از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین ، ایبوپروفن و غیره  مصرف نکنید.

– از یک هفته پیش از تزریق، مکمل‌هایی از جمله گیاه گل راعی، جینکو، روغن گل پامچال و غیره استفاده نکنید.

– از 2 روز پیش از تزریق ژل از کرم‌های موضعی مثل ترتینوئین (رتین-آ) ، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک یا هر داروی موضعی ضد پیری استفاده نکنید. بیشتر بخوانید: اندومتریوز

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به نقطه G

در صورتی که پزشک تشخیص داد که باید از دارویی مصرف کنید حتما آن را به طور کامل استفاده کنید. چند روز پس از تزریق ژل روابط جنسی خود را از سر بگیرید و بلافاصله رابطه جنسی را شروع نکنید. همچنین تا چند روز پس از تزریق از خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین اجتناب کنید.

هزینه تزریق ژل به نقطه G

بعد از انتخاب پزشک خوب و باتجربه، بیشترین موردی که برای فرد مهم است، هزینه تزریق ژل می‌باشد. مانند سایر عمل‌های زیبایی، تزریق ژل هم هزینه مشخصی ندارد. عواملی مانند نوع ژل، مارک و کشور سازنده و همچنین میزان ژل تزریقی در تعیین هزینه دخالت دارند. بنابراین برای اطلاع دقیق از انجام این کار با شماره تلفن خانم دکتر هما پرند تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی‌های آنها برخوردار شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دکتر هما پرند

متخصص زنان، زایمان، نازایی
جراح زیبایی زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *