[wpseo_breadcrumb]
۲ دقیقه

جوان سازی واژن با کربوکسی تراپی

آنچه می خوانید...

بالارفتن سن و زایمان های متعدد و نوع تغذیه باعث شل شدگی واژن می شود.وتغییراتی در شکل ظاهری واژن به وجود می آورد.امروزه اکثر بانوان به دنبال راه هایی برای جوان سازی واژن و سفید کردن واژن هستند.که خوشبختانه روش های متعددی برای انجام این کار وجود دارد.یکی از این روش ها جوان سازی واژن با کربوکسی تراپی است.

کربوکسی تراپی چیست؟

 در 20 سال اخیر پیشرفت های زیادی در خصوص کربوکسی تراپی ایجاد شده. از این نظر که در آن زمان آب های معدنی بود که از عمق زمین جوشانده می شد و در درون آن ها گازی بنام گاز دی اکسید کربن وجود داشت.وافرادی که از این آب های معدنی استفاده می کردند، مشاهده می شد که گرفتگی ها، دردها و زخم هایی که داشته اند پس از مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شد. طی تحقیقاتی مشخص شد، در صورتی که نواحی از بدن در معرض گاز موجود در این آب ها قرار بگیرد، سبب افزایش خونرسانی در صورت وجود زخم سبب بهبود زخم ها می شود.

کربوکسی تراپی واژن

در این عمل از تزریق گاز دی‌اکسید کربن با نام علمی کربوکسی در بافت مورد نظر برای جوان سازی واژن بانوان استفاده می‌شود. تزریق کربوکسی در بافت، موجب بالا رفتن گردش خون، مویرگ سازی جدید و ایجاد تارهای کلاژن الاستین می‌شود. دستگاه کربوکسی این امکان را به زنان می دهد تیرگی های ناحیه تناسلی خود را بر طرف سازند و تغییر رنگ ایجاد شده در این ناحیه به زیبایی و افزایش جذابیت آن می افزاید.

جوان سازی واژن با کربوکسی تراپی

مزایای جوان سازی واژن با کربوکسی تراپی

این عمل بدون عوارض بوده و کاملاً بی‌خطر می‌باشد.

بدون خونریزی و درد بسیار کمی دارد.

نیازی به بستری شدن نیست.

در کمترین زمان ممکن و به صورت سرپایی صورت می گیرد.

نکاتی که بعد از جوان سازی واژن با کربوکسی تراپی باید رعایت کرد

در ۲۴ ساعت اول انجام کربوکسی تراپی از استخر رفتن اجتناب کنید.

روز اول درمان از ورزش سنگین اجتناب کنید.

پس از عمل باید به ‌صورت خوابیده قرار بگیرید و در معرض هوای تازه باشید.

نوشیدن مایعات خنک پس از انجام عمل توصیه می شود.

مشاهده تأثیرات کربوکسی تراپی به سرعت و به آشکاری سایر روش ها نیست. باید حداقل در چند جلسه تکرار شود تا تأثیرات آن را ببینید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دکتر هما پرند

متخصص زنان، زایمان، نازایی
جراح زیبایی زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *